2. Eventos

Regional Helix 2016 - International Conference on Triple Helix Dynamics

Jun, 29 to Jul, 01, 2016, Castelo Branco

De 29 de junho a 1 de julho de 2016

The Centre for Studies and Regional Development (CEDER) of the Polytechnic Institute of Castelo Branco, in collaboration with the Castelo Branco and Idanha-a-Nova Municipal Councils, the Portuguese Engineering and Tooling Cluster and the Romanian Institute of Research and Development in Mechatronics and Measurement Technique - Bucharest | Regional Cluster Bucharest - Ilfov “MECHATREC”, are pleased to announce the International Conference “Regional Helix 2016” to be held in Castelo Branco, Portugal, from the 29th of June until the 1st of July.

The Regional Helix 2016 is an international academic and entrepreneurial event that will focus a diverse set of themes, associated to the Triple Helix interactions, underlining more the challenges of peripheral least favoured regions. UBI and NECE (Research Center in Business Sciences) are also partners.

More info

ver cartaz