2. Eventos
  3. Workshop FCS-UBI - Platform for Medical Education

Workshop FCS-UBI - Platform for Medical Education

Online training | Between 9:30 am and 11:30 am.

2 de fevereiro de 2021

The Faculty of Health Sciences of the University of Beira Interior will organize on 3rd February, between 9:30 am and 11:30 am, an online training on: Anatomical Table - A platform for medical training. The workshop is organized by FCS professors, Eduardo Cavaco, Miguel Castelo Branco and the technician Catarina Ferreira.

Guest speakers are Rosemarie Heyn, Assistant Professor at the University Sapienza of Rome (Italy), Luca Conti, Market Area Manager Medical Education and Clinical Training Sectra AB (Sweden) and Henrik Gadde, Customer Success Manager Sectra AB (Sweden).

Registration via e-mail cferreira@fcsaude.ubi.pt

Data última atualização: 2021-01-15