Main Bibliography |
1 Principal bibliography Kotler, Philip; Armstrong, Gary; Saundersa, John e Wong, Veronica, Principles of Marketing, European Edition, 3ª Edição, Prentice Hall, 2004 Hanna, Nessim e Wozniak, Richard, Consumer Behavior: An applied Approach, Prentice Hall,2001 TYBOUT, Alice M. e CALKINS, Tim. Branding: fundamentos, estratégias e alavancagem de marcas, São Paulo: Atlas, 2006
2 Complementar bibliography Wedel, Michel e Kamakura, Wagner, Market Segmentation: Conceptual and Methodological Foundations; Second Edition, International series in quantitative marketing, 2000 HEALEY, M. What is branding? Suiça: RotoVision Book, 2008 SEMPRINI, Andrea. A Marca Pós-Moderna: poder e fragilidade da marca na sociedade contemporânea, São Paulo: Estação das Letras Editora, 2006 SHAW, Colin. The DNA of Customer Experience: How Emotions Drive Value. New York: Palgrave Macmillan, 2007 TOMIYA, Eduardo. Brand value management: da estratégia da marca ao valor do acionista. São Paulo: BAKnowledge, 2006
|