Main Bibliography |
Bardin, L.(2011). Análise de Conteúdo. São Paulo: Edições 70. ISBN: 9789724415062. Carson, D., Gilmore, A., Perry, C., & Gronhaug, K. (2001). Qualitative marketing research. London: Sage. Denzin, N. K., & Lincoln, Y. S. (2005). The Sage handbook of qualitative research. Sage Publications, Inc. Eisenhardt, K. M. (2007). Building Theories from Case Study Research. Management, 14(4), 532–550. Gonçalves, S., Gonçalves, J. & Marques, C., (2021). Manual de Investigação Qualitativa - Conceção, Análise e Aplicações, Edições Lidel, ISBN: 978-989-693-114-8.. Jaccard, J., & Jacoby, J. (2010). Theory Construction and Model-Building Skills: A Practical Guide for Social Scientists. New York, London: The Guilford Press. Moura, D. (2021). Pesquisa Qualitativa - Um Guia Prático Para Pesquisadores Iniciantes, Editora CRV, ISBN: 9786558686118.
|