3. Workshop "Empreendedorismo e Inovação: Missão da Universidade para o Desenvolvimento Regional"

This event was presented based on the theme "entrepreneurial universities: levels of development".

02 de dezembro de 2005

This event was presented based on the theme "entrepreneurial universities: levels of development", and was attended by Prof. Roy Thurik, of Erasmus University Rotterdam, international expert in the area of entrepreneurship and economic growth, as well as Spanish speakers, who presented the data of the report  GEM from Extremadura (Global Entrepreneurship Monitor) and the role of the entrepreneurial university.

Data da última atualização: 2014-02-13